Saturday, April 30, 2011

Kehidupan

Assalamualaikum... hmm.. pada saya kehidupan ini ada perit getirnye.. kadang kala.. rasa putus asa dan rasa tidak mampu melakukan sesuatu perkara sering bermain dlm kepala syaa.. hmm.. setiap penyesalan ada permulaan baru tetapi saya rasa hidup ini seperti sudah kesuntukan waktu.. alangkah bgusnye kalo saya sedar apa yg harus saya lakukan sejak dulu lagi.. mesti diri saya tidak seperti sekarang... tetapi,saya tetap bermuhasabah diri dan mendalami isi hati serta fikiran saya.. walaupun saya msih belum mampu ntuk berfikir panjang,saya tetap berfikir walau sejenak waktu sekalipun,biar la ia mengubah diri saya ni.. saya tidak mahu diri saya terus berada berada di lembag kegagalan.. saya mahu berjaya seperti org lain juga.. itu la komitmen saya.. sekian tq...
Comments
0 Comments

0 comments: