Saturday, March 26, 2011

Terkejut!!!!!

Salam... Sebenarnye cerita ni da lama berlaku.. Pada satu hari tu,saya pergi ke bank. untuk mengeluarkan wang.. tapi.. selepas saya selesai mengisi borang pengeluaran,saya pown duduk la, yg peliknya masa tu,ada la dua orang akak kat depan ngan sorang adik... Akak yg sorang tu terpandang saya.. tapi pastu,dia asyik pandang saya n berbisik ngan kak yg lagi sorang ngan sorang adik tu.. Kemudian,smpi la giliran saya ke kaunter.. Selepas abis urusan di kaunter, saya pown berjalan menuju ke pintu keluar bank dan akak tu asyik pandang saya.. Saya terfikir dlm ati, hensem ke saya ni... Masyaallah,masakan smpi begitu hebat skali takdir Dia yg Maha Kuasa... Selepas hari itu,saya fikir ada baiknye jika saya trus berbuat kebaikan agar dibalas baik dlm apa jua cara.. hehe.. sekian,tq...Ingat,buat baik dibalas baik dlm apa jua keadaan dan cara..
Comments
0 Comments

0 comments: