Thursday, March 3, 2011

Rakan-rakan Penyeimbang Kesunyian Dan Kegembiraan Dlm Diri Manusia

Assalamualaikum.. Rakan-rakan adalah kwn yg sering memahami  dan menjadi tempat kita meluahkan masalah yg dihadapi serta sbgai teman hidup kita.. Di sini,saya ingin menceritakan keadaan saya dengan rakan2 saya. Pada hari ini,saya mula berasa yg rakan-rakan adalah teman yg sering mengembirakan kehidupan kita,dengan adanya rakan,kita tidak akan kesunyian.. Tetapi,hari ini juga saya terfikir,betapa pentingnya rakan sehinggakan saya rasa tenang skali apabila saya memberikan sokongan kepada rakan-rakan saya.. Baru kali ini lah saya berasa kehilangan dan kehadiran mereka dlm hidup ini... Sesungguhnya,Dia yg Maha Kuasa lagi Maha Esa telah mentakdirkan kepada saya rakan-rakan yg memahami saya... Saya sungguh gembira skali.. Sungguh tenang skali perasaan ini apabila mempunyai rakan-rakan yg ramai dan memahami kita.. Alhamdulillah,walaupun saya seorang pendiam tetapi msih ada yg sudi berkwn dngan saya..Syukur...Jadi,saya harap para pembaca sekalian,hargai la rakan2 anda seperti mana anda menghargai kekasih anda.. Hiburkan la hati mereka agar mereka berasa tidak keseorangan
Comments
0 Comments

0 comments: