Tuesday, February 8, 2011

Kenangan lama..

Assalamualaikum.. Kadang kala kita terfikirkan kenangan lama kita brsama dngan rakan2.. Ada kala nye manis,sdih n mcm lagi... Di sini,saya ingin berkongsi tentanng kenangan saya time thun 6 dulu, bnyak kenangan manis semasa saya blajar di skola tbs rendah dulu..Kenangan yg paling manis ialah,kenangan saya bergurau senda dngan rakan2... Kadang2 kala,kami slalu bersama2 dlm apa jua keadaan yg kami hadapi,sama ada dlm pembelajaran,kerja brkumpulan..dan sbagainye...Memori yg paling saya x dpat lupakan.ialah wktu kami menunggu keputusan UPSR.. Jangka masanye agak panjang selepas abis kami menduduki exam UPSR.. Dlm jangka wktu itu la kenangan ini mula tercipta dan tersemat dlm hati saya.. Kenangan saya dengan dia.. Walaupun kami x serapat seperti rakan yg akrab tapi dia slalu minta pertolongan saya dlm menyelesaikan masalah matematik... Saya slalu bergurau dngan dia apabila kami berbincang tentang suatu masalah yg dia hadapi... Kadang kala,kami slalu bermain bersama2 dlm kumpulan kami semasa thun 6 dulu.. Dia tetap tersemat dlm ingatan saya sehinggalah hari ini, wjhnye,begitu manis skali... Walaupun kami sangat jarang brjumpa selepas abis persekolahan di skola rendah,saya dan dia tetap mengingati antara satu sama lain.. ternyata,dia merupakan rakan saya yg paling saya sygi... Hmm...,dlm hidup ini,kita sentiasa maju ke depan,begitu juga dngan usia yg sedang meningkat saban thun demi thun...Kami akan tetap kekal sbagai teman sentiasa menghargai antara satu sama lain.. sekian saja buat hari ini... TQ....
Comments
0 Comments

0 comments: