Tuesday, April 3, 2012

Bank Muamalat: Perbankan Islam Untuk Semua

                                                        bank

Shah Alam - Bank Muamalat Malaysia Berhad (BMMB) kini melancarkan cawangan terbarunya di Laman Seri, Shah Alam. Majlis dilancarkan oleh Timbalan Datuk Bandar Shah Alam, Tuan Mohtar Bin Hani.
Cawangan terbaru Bank Muamalat ini bertempat di tingkat satu, No. G03A & 103A, Laman Seri Business Park, No. 7, Jalan Persiaran Sukan, Seksyen 13, Shah Alam.
Dalam majlis pelancaran baru-baru ini, Tuan Mohtar menjelaskan Bank Muamalat mencatatkan peningkatan yang memberangsangkan dari setahun ke setahun.
"Walaubagaimanapun, usaha untuk mempromosikan Bank Muamalat harus diteruskan untuk memastikan Bank Muamalat tidak terkesan dengan arus globalisasi yang semakin membangun," jelas beliau lanjut.
Beliau menambah, penerimaan pengguna terhadap produk bank yang bersifat Islamik menyebabkan Bank Muamalat melakukan perubahan dan dalam pada masa yang sama menyokong industri kewangan tempatan."
Bank Muamalat kini dalam usaha untuk mengenalpasti lokasi yang lebih strategik dan memudahkan pengguna.
Bank Muamalat cawangan Laman Seri menawarkan pelbagai perkhidmatan daripada akaun pengguna, perkhidmatan untuk syarikat, perkhidmatan bank antarabangsa dan banyak lagi.
Comments
0 Comments

0 comments: